Voorbeeldbrief sollicitatiebrief voor de functie logistiek medewerker

gratis Voorbeeldbrief sollicitatiebrief voor de functie logistiek medewerker


[Jouw naam]
[Adres]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Naam bedrijf]
Ter attentie van [contactpersoon of naam afdeling]
[Adres bedrijf]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Plaatsnaam], [datum]

Betreft: sollicitatie vacature [logistiekmedewerker]

Geachte heer/mevrouw [naam contactpersoon]

Naar aanleiding van uw vacature op [voorbeeldcurriculumvitae.nl] solliciteer ik hierbij naar de functie van [logistiek medewerker]. Na het lezen van de functiebeschrijving dacht ik meteen: dat is een baan voor mij! Graag vertel ik u waarom.

Zoals u kunt lezen in mijn cv ben ik in het bezit van de eigenschappen en vaardigheden zoals omschreven in de vacature. Ik ben in het bezit van een heftruckcertificaat en heb ruime ervaring met het laden en lossen van vrachtwagens, het controleren van de zendingen en het aftekenen van vrachtbrieven.

Momenteel ben ik werkzaam als [magazijnmedewerker] bij een [supermarkt]. In de [vier jaar] dat ik hier nu werk heb ik veel geleerd op het gebied van kwaliteitscontrole. Omdat ik mij verder wil ontwikkelen is het nu tijd voor een volgende stap in mijn professionele carrière.

Gezien mijn werkervaring denk ik goed te passen in deze functie en word ik dan ook graag door u uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.

Met vriendelijke groet,

[Handtekening]

[Jouw naam]