voorbeeld sollicitatiebrief administratief medewerker

voorbeeld sollicitatiebrief administratief medewerker44

[Jouw naam]
[Adres]

[Postcode] en [Woonplaats]

[Naam bedrijf]
Ter attentie van [contactpersoon of naam afdeling]
[Adres bedrijf]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Plaatsnaam], [datum]

Betreft: vacature [secretaresse]

Geachte heer/mevrouw [naam contactpersoon]

U bent op zoek naar een representatieve en flexibele receptionist(e). In deze functieomschrijving die u in [dagblad / krant] van [datum] vermeld kan ik me goed vinden. Graag wil ik daarom reageren op deze vacature.

Mijn naam is [voornaam] [achternaam] en ik ben [leeftijd]. Momenteel ben ik parttime werkzaam als administratief medewerkerster bij [naam bedrijf] in[plaats]. In deze functie verricht ik diverse werkzaamheden voor het hoofd[afdeling]. Mijn werkzaamheden bestaan uit [correspondentie],[telefoonbehandeling], [het plannen van vergaderingen] en allerlei aanvullende administratieve werkzaamheden. Tevens ben ik verantwoordelijk voor alle secretariële werkzaamheden van de directeur.

De functie van secretaresse binnen uw [bedrijf] spreekt mij om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede [sociale] en[contactuele vaardigheden] en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte zie ik het uitvoeren van de in de advertentie genoemde werkzaamheden als een verantwoordelijke en interessante baan.

Graag zou ik voor een nadere kennismaking worden uitgenodigd om mijn sollicitatie mondeling toe te kunnen lichten.

Met vriendelijke groet,

[Handtekening]

[Jouw naam]
[Adres]

[Postcode] en [Woonplaats]