Voorbeeld sollicitatiebrief voor vacature magazijnmedewerker

Voorbeeld sollicitatiebrief voor vacature magazijnmedewerker:


[Jouw naam]
[Adres]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Naam bedrijf]
Ter attentie van [contactpersoon of naam afdeling]
[Adres bedrijf]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Plaatsnaam], [datum]

Betreft: sollicitatie vacature [magazijnmedewerker]

Geachte heer/mevrouw [naam contactpersoon]

Naar aanleiding van uw vacature in de [Telegraaf] van [10 juni] j.l. solliciteer ik hierbij naar de functie van [magazijnmedewerker]. Gezien de functie-inhoud en de aard van uw organisatie, stel ik mij graag voor deze functie beschikbaar.

Zoals u kunt lezen in mijn cv ben ik in het bezit van de eigenschappen en vaardigheden zoals omschreven in de advertentie. Ik ben in het bezit van een heftruck rijbewijs en heb ruime ervaring met het laden en lossen van vrachtwagens, het controleren van de zendingen en het aftekenen van vrachtbrieven.

Momenteel ben ik werkzaam als [magazijnmedewerker] bij een [supermarkt]. In de [vier jaar] dat ik hier nu werk heb ik veel geleerd op het gebied van kwaliteitscontrole. Omdat ik mij verder wil ontwikkelen is het nu tijd voor een volgende stap in mijn professionele carrière.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,

[Handtekening]

[Jouw naam]